Kolbullar på Sandvik
Idag kommer vi köra kolbullar utanför restaurangen på Sandvik Välkomna!
Idag kommer vi köra kolbullar utanför restaurangen på Sandvik Välkomna!
Vi samlas vid Boulebanan, har du du inga klot så har vi att låna ut.
Vi samlas på verandan eller i grillparken om vädret tillåter. Ta med ditt handarbete men det går lika bra att bara vara med i det sociala surret och självklart hinner vi med att fika också.
Städdag och avslutningsmiddag
Gemensam städdag för alla säsongsgäster
Nu är snart sommaren slut för säsongscamparna och med detta har vi vår slutstädning samt avslutningsfest här på Borensäng.
Idag har vi avslutningsstäd och avslutningsfest för säsongscampare här på Sandvik då sommaren börjar gå mot höst
Vi samlas vid Boulebanan, har du du inga klot så har vi att låna ut.
Oktoberfest med bar till kvällen